Afmelding af nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Loyalty Insight

God og dårlig indtjening...

Vores værdiafklaringsproces finder sit input i tre overordnede kilder: Kunder, medarbejdere og organisationens ledergruppe. Afhængig af den enkelte organisation udarbejdes en målrettet projektplan, som nærmere beskriver hvordan og i hvilket omfang, der skal indhentes information hos de tre nævnte kilder.

Outputtet af dataindsamlingen er en samlet rapport, der beskriver den pågældende organisation, som ledergruppen efterfølgende skal benytte som inspiration til at vælge de værdier, der skal være gældende fremadrettet.

Med værdierne fastlagt skal hver enkelt værdi nærmere beskrives ud fra, hvad den konkret betyder såvel internt som eksternt. Med denne øvelse vil selve værdiafklaringen være på plads, og det er tid at tage fat på processens afsluttende opgave – den interne markedsføring.

Kontakt os meget gerne for en uddybning og/eller en uforpligtigende dialog om, hvordan en værdiafklaringsproces kunne planlægges hos dig.

god og dårlig indtjening...

 


Tilbage til toppen
Content

Eksempler på spørgeskemaer

På demo-siden har du mulighed for at prøve nogle eksempler på spørgeskemaer, som indgår i Loyalty Feedback løsningerne.

Klik her for at komme videre til demo siden...